28 januari 2023

The Bloom Palette - Klarity Cosmetics

Så här kommer palette nummer två från Klarity som jag skrev om i inlägget innan. Ena skuggan var i smulor så jag har pressat ihop den igen med alkohol. Det blev inte helt bra så jag får kanske försöka igen. Men i allfall tillräckligt för att kunna använda den i morse. 

Ja, jag har ju haft jobbarlördag idag. Första gången sen i oktober tror jag. Vaknade i morse och hade ont i halsen, varm och jäkligt hängig. Sviter av att jag var på gymmet igår. Jag pallar inte en anstränging utan att bli dålig. Så ja, nu måste jag tvinga mig att fortsätta träna och sakta bygga upp det. Surt. Så jag har kämpat mig igenom den här jobbarlördan. Ville inte sjukskriva mig för då får de kris och ingen vill ju hoppa in extra på en lördag. Så jag har kämpat mig igenom den här dan. Tur jag är ledig i morrn.





The Bloom Palette från Klarity Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Just Pollen Your Leg.
Inre och yttre vrån: Blooming Around.
Mitt på ögonlocket: Once & Floral.
Highlight i inre vrån: Twinkling Dows från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlight Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Glitter Storm Lipstick Elektra från Ciaté London.



Primer: Prime & Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: All Nighter Waterproof Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay Cosmetics.
Puder: Infinity Filter från LH Cosmetics.
Bronzer: Maxi Matte Face & Body Bronzer Be Brave från Catrice.
Highlight: Multi Chrome Discolighter Hot Shot från Nomad Cosmetics.
Blush: Blush Ombre Vintage Grape från MAC Cosmetics.
Setting spray: Prime and Fine Multitalent Fixing Spray från Catrice.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Red Dragon Palette / Humming Bird Palette - Odens Eye Cosmetics.

Hade galet svårt att bestämma mig i morse, trött som attan och jag har en förmåga att bli sittande och pilla på telefonen istället för att s...