19 maj 2024

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat kladdat ihop sig fullständigt. Min eyeliner är ju vattenaktiverad så ha gråtiga ögon är inte ultimat. Jag fick reparera så gott det gick innan jag åkte. Fotade högerögat istället vilket är mycket svårare så bilderna blev väl så där. Sämre än vanligt.




The Culture Palette från Juvia's Place.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
I globlinjen: Afro Beats och Ecowas.
Yttre vrån: Edo.
Över rörliga delen av ögonlocket: Yoruba.
Under ögat: Ife.
Eyeliner: Cake It! Liner Admire från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Glitter Storm Lipstick Cosmic från Ciaté London.



Primer: Jelly Grip Hydrating Primer från Beauty Bay.
Bas: Velvet Radiance Face Base Truly 03 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Maxi Matt Face & Body Bronzer Be Brave från Catrice.
Highlight: Undiene från Oden's Eye Cosmetics Älva II Highlighter Palette.
Blush: Blush Volupté Heart Of Light från Yves Saint Laurent.



 Idag söndag blev det ingen look. Jag och gubben har varit ute i trädgården och jobbat hela dagen. Så nu sitter jag här, känner mig helt slut och har lite solfrossa. 


Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Genesis Palette - Midas Cosmetics x Drench Cosmetics

Fredagens look. Använde en av alla de paletter som jag fick från Steph.  The Genesis Palette från Midas Cosmetics x Drench Cosmetics. Bas fö...