10 augusti 2022

Solmåne II - Oden's Eye

Snabb sminkning i förmiddags, fick reda på att mamma var på väg tidigare än vad jag hade trott. Så jag skyndade mig att göra en look för sen läre det inte bli av på några dagar medans hon är här.

Så, ytterligare en look med Solmåne paletten.



Solmåne II - Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 02.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Soft Cloud
Dream
Neptune
Deep Space
Meteor
Mercury
Galaxy
Nebula
Highlight i inre vrån: Emerald från Kvd Beauty's Alchemist Palette.
Glitter längs globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Punk Rock från Urban Decay.
Eyeliner: Aqua Liner nr 18 från Make Up For Ever.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Smart Fusion Lip Pencil 518 från Kiko Milano.
Läppstift: Be Legendary Lipstick Witchy.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
 Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Blush: Sin från Nars.



 Ses snart!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...