25 maj 2022

GlossGods

Så fick jag släpa mig upp till jobbet i morse. Har varit hemma en hel vecka. Vaknade vid kvart i fyra och kunde inte somna om. Så lite lagom mör och tröttare än någonsin. Har haft fullt sjå att ta mig igenom dagen. Men nu är det bara några dagar kvar till mitt läkarbesök på tisdag, tre arbetsdagar. 

Har använt tre olika paletter idag. Alla från GlossGods som är ett svenskt märke. 



Them. Palette, Making It Flawless Palette och Incendio Palette samtliga från GlossGods.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.2.
Samtliga skuggor från paletterna ovan, skuggorna har inga namn.
Eyeliner: Happy Hipo Eyeliner från Metamorphosis.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia  Beverly Hills.




Amore Mattallics Lip Cream 06 Mattely In Love från Milani.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matte från Catrice.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Gnome från Oden's Eye Cosmetics Älva II Highlighter Palette.
Blush: Wonderblush Goddess från Make Up Store.



Vi får se hur det går i natt då... ibland är jag så övertrött att jag kan inte sova bara därför. Nu ikväll har jag börjat känna smärta i fingrarna på högerhanden. Vi får hoppas att det inte stegrar sig, får då blir jag hemma i morgon igen... 

Ses i morrn!

1 kommentar:

Lotta L sa...

MEEN SÅ HIMLA LÄCKERT!!! Skitsnyggt helt enkelt!😍😍😍
Hoppas du mår bättre snart❤️

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...