25 oktober 2021

The Opulence och Book Of Magic Palettes - Beauty Bay

För ett par veckor sedan lade jag ut en video på min YT kanal som det sen visade sig att ljudet försvunnit på efter typ halva videon. Jag har försökt ladda upp den igen, men ljudet försvinner när man laddar upp. Finns kvar på själva orginalklippet. Konstigt. Har ingen aning om varför det händer. Så, jag tänkte att jag spelar in en liknande film igen och lägger upp. Det var ju en subscribers request så det känns ju fånigt med en video där jag berättar saker om hur jag gör för någon som önskat sig det, och så hörs det inte vad jag säger. 

Nåja, så jag har filmat den idag, och hållit på att redigera nu i kväll. Vi får se vad som händer när jag laddar upp den. 

Använde dock inte samma paletter som i den förra videon. Fick bli en blandning av de två nedanstående paletterna.




The Opulence Palette
The Book Of Magic Palette
båda från Beauty Bay.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Skuggor från Book Of Magic Paletten:
Wish
Crystal
Spell
Skuggor från Opulence Paletten: 
Hope
Rich
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: från Revolution Makeups SophX Highlight Palette.
Eyeliner: Superliner Ultra Precision Black från Loreal.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Metallic Flash LIpgloss Lightening från W7.



Primer: Prep+Prime Natural Radiance Primer från MAC.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: från Revolution Makeup SophX Highlighter Palette.
Blush: BH Cosmetics Vanilla Orange Truffle Blush Palette.



Annars så har jag ju varit ledig idag. Känt mig så hängig och trött. Svidig i näsan. Precis som jag gjort hela helgen. Jag ignorerade det och åkte till gymmet. Har ju inte varit där på nästan två veckor sedan jag fick min senaste smärtattack i axeln. Den är bättre för stunden så jag ville testa hur det går om jag tränar lite igen. Eftersom jag känner mig lite risig också så tog jag det väldigt lugnt. Ska till sjukgymnasten på onsdag så vi får se vad de säger då. 

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...