27 oktober 2021

Giant Wolves Palette och Hummingbird Palette från Oden's Eye

Gårdagens look. Filmade den här också för min YT kanal. Kom hem sent så hann inte lägga upp den här igår kväll. Hur som helst så finns den på kanalen om ni vill se. 

Använde både Giant Wolves och Hummingbird paletterna. Galet fina båda två, men det har jag ju redan tjatat om. 




The Giant Wolves Palette och The Hummingbird Palette från Odens Eye Cosmetics collab med Annettesmakeupcorner och Fancy Face.









Bas för skuggorna: Til The End Eye Primer Crease No More från LH Cosmetics.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Ablaze från Giant Wolves paletten.
I globlinjen: Lagoon från Hummingbird Palette.
Yttre vrån: Lagoon samt Annihilation från Giant Wolves Palette.
Över rörliga delen av ögonlocket: Fancy från Hummingbird Palette.
Under ögat: Feathers från Hummingbird Palette.
Highlight i inre vrån: Norn's Mesmerizer Spring Of Life från Oden's Eye.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Heroine från MAC Cosmetics.
Läppstift: Butter Lipstick Hunk från NYX Cosmetics.



Primer: Prep+Prime Natural Radiance Primer från MAC Cosmetics.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Norn's Mesmerizer Spring Of Life från Oden's Eye.
Blush: BH Cosmetics Vanilla Cherry Truffle Blush Palette.
Mist: Face Mist från Make Up Store.



 Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Monteverde Cloud Forest Palette - Nomad Cosmetics

Jag fick för mig att jag skulle spela in videos där jag använder paletter från Nomad. Tänkte att jag gör två looker med varje palett. Har ju...