26 juli 2021

The Worldie Palette - P. Louise

Den här paletten har jag kikat på länge. Den kom ut för ett knappt år sedan tror jag. Äger ingenting från P. Louise.  Men färgskalan är galet fin och av en slump var jag inne på sidan och såg att det hade lite rea, paletten var nedsatt med nästan halva priset. Jag slog till på direkten. Den här och en annan som heter Love Tape Palette. Den kommer här senare. Men idag blev det The Worldie Palette.





P. Louise Worldie Palette






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från P. Louise Worldie Palette.
Lounge
Sunset
1st Class
San Fransisco
Bagage
Vacay
Worldie
Rodeo Drive
Barrier Reef
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Bali från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Eyeliner: Cake It! Duo Chrome Addiction från Arttitude Cosmetics.
På vattenlinjen: penna Sparkling Beach från Make Up Store.
Mascara: Glam & Doll Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid  Matte Lipstick nr 14 från Lucky Bunny Cosmetics.
Mitt första läppgunk från det här märket. Jag har flera paletter och de är fantastiska. Men det här läppstiftet... hmm. Färgen älskar jag, men sååå torrt och fnöskigt, väldigt obekvämt. Synd, för som sagt färgen är helt up my alley.



Primer: Prime Time från bareMinerals.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Bali från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Blush: Punch från Ofra Cosmetics Island Time Palette.
Mist: Shake & Glow Luminouis Setting Spray från Loreal.



Annars så är det ju officiellt första dagen på min semester idag. Jag har inte orkat gjort så mycket, sovit dåligt och så jäkla varmt. Petade runt lite i trädgården nån timme innan jag gav upp och satte mig i källaren och testade paletten ovan. 

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...