03 mars 2021

Lucky Bunny Cosmetics

Fick bli en kombo av nedanstående två paletter i morse. Jag hade en kjol på mig med blommor på. Rosa och grönt är de man tänker på när man ser den. Så, det fick bli en kombo av det. Tog fram två av de tre paletter jag har från Lucky Bunny Cosmetics.



The Envy Palette och The Greed Palette från Lucky Bunny Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Danni från Lucky Bunny Cosmetics Greed Palette.
I globlinjen: Lola från Greed paletten (finns även i Envy paletten).
Yttre vrån: Jade från Lucky Bunny Cosmetics Envy Palette.
Över rörliga delen av ögonlocket: Kitty från Envy paletten.
Under ögat, inre halvan: Bunny från Greed paletten.
Glitter i globlinjen: Metal Flash Metallic Glitter Eyeliner Iridescent från W7.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Comet Catcher från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Superliner Ultra Precision Black från Loreal.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Brow Definer 2 från Hello Dame London.




Läppenna: ögonpenna 911 från Kryolan.
Läppstift: Studded Kiss Lipstick Cloud 9 från Kvd Vegan Beauty (f.d. Kat von D Beauty).



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg Cosmetics.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Space Age Highlighter Comet Catcher från Kaleidos Makeup.
Blush: Stay Real Blush Fever Pink från Nivea.
Mist: Perfect Finish Face Mist från Kicks.


Så fick jag ju sluta klockan fyra idag... helt overkligt. Så tidigt får jag aldrig gå hem. Det var ju fortfarande ljust ute när jag kom hem. Såå jäkla skönt. Och ledig i morgon är jag också. Dubbelskönt!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...