09 augusti 2020

Summer och Winter Palette från 50/50 Makeup

Har inte blivit någon sminking på ett par dagar. Det har varit alldeles för varmt och i förrgår var vi hemma hos min brorsa med familj och grillade och umgicks lite. Orkade inte sminka mig då heller. Det var ju över 30 grader varmt ute. Men i eftermiddags så, satte jag mig ner. Insåg så här i efterhand att det blev en näsan likadan sminkning som häromdagen... ja ja... 






 
Så efter att ha publicerat mitt förra inlägg, där jag gnällde att texten blev understruken när jag skriver och att radavståndet blir dubbelt, så upptäckte jag att när jag väl publiserat så försvann understrykningen. Men dubbelt radavstånd finns kvar. Bilderna är också mycket större än vad de varit tidigare. Fattar ingenting. Försökt hitta hur man minskar radavståndet, men det finns inte ens som alternativ. Så jäkla irriterande. Nåja, åtminstone är inte texten understruken.  Man får vara glad för det lilla.

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...