25 maj 2020

Linda Hallberg Cosmetics

Så ytterligare en dag hemma, jag höll inte på att orka ta mig upp ur sängen i morse, vaknade vid halvsex men somnade om och sov dåligt till tjugo över åtta, sååå trött! Låg kvar en timme till och försökte somna lite till, men det gick inte. 

Vi har varit ute i trägården idag igen, man vill ju passa på när solen skiner. Men jag har knappt orkat nåt, bara gått omkring och petat lite här och lite där. Satte dottern i arbete istället. 

Så jag tog till slut en dusch istället och gick in och satte mig i källaren, som vanligt. Fick för mig att jag skulle använda mina prylar från Linda Hallberg idag.






Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Urban Decay.
Samtliga skuggor från Linda Hallberg Cosmetics Spectral Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Unknown.
I globlinjen: Eerie.
Inre halvan av ögonlocket: Phantom.
Yttre vrån: Occult.
Inre vrån: Illusion.
Under ögat: penna Atria Flash (också från Linda Hallberg) med Abstract ovanpå.
Eyeliner, samt på vattenlinjen: Atria Flash.
Mascara: Lash Princess Volume Mascara från Catrice.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Delighted Mood från Linda Hallberg Cosmetics över hela läppen, duttat på Abstract från Spectral Paletten ovanpå och sen duttat lite Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics ovanpå.



Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: All Nighter Waterproof  Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Infinity Filter från Linda Hallberg.
Bronzer: blandning av Cigar och Zwicky från Infinity Paletten, Linda Hallberg.
Highlight: Milky Way från Infinity Paletten.
Blush: Pinwheel från Infinity Paletten.
Mist: H2 Glow Mist från Linda Hallberg.




Så nu ska trötta mig krypa till kojs, natti!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...