15 januari 2020

Nr 51 Nfu Oh - Midnight Red Maybelline

Har inte visat något nagellack sedan i julas/nyår. Jag tröttnade lite... och mina naglar är så dåliga och korta att det inte är någe roligt. Fick ändå för mig för några dagar sedan att slänga på något på naglarna. Av någon anledning har jag svårt att komma mig för att fota medans naglarna är nylackade utan det blir alltid i sista stund innan jag tar bort det, när det börjat bli lite skavt och fult. Lade på ett extra lager överlack på detta bara för att få lite glans, men man ser i tipparna att det är slitet.

Hur som helst så är det här två väldigt gamla lack i min samling, som vanligt. 



Nfu Oh 51 ovanpå Maybellines 287 Midnight Red. Nfu Oh har jag ingen aning om var och om man kan få tag i längre och ni ser ju på Maybellines flaska att den inte är av senaste modell. Deras flaskor ser inte alls ut sådär längre. Men, färgen är fin och funkar fortfarande. Nfu Oh's flaskor är to die for, så söta ser ut som en byst i gameldags klänning med snörning i ryggen. Skulle kunna ha alla bara för flaskornas skull.





Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...