22 januari 2020

Morphe Brushes Jaclyn Hill Dark Magic Palette

Lite neutralt i dag igen. Det var så neutralt att jag kände att jag måste lägga till lite glitter för att piffa upp de lite. Syns tyvärr inte på bilderna. 

Annars så är det sen, har jobbat till halvsju och sen var bussen försenad så det tog två timmar att komma hem, skit. Så, bara till att lägga sig, så att jag kan kliva upp och börja om från början igen i morgon...






Bas för skuggorna: Neutra Eye Base från Kiko.
Under brynet: Grädde från Färg.
Samtliga övriga skuggor från Morphes Brushes Jaclyn Hill Dark Magic  Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Shhh.
I globlinjen: Busted.
Inre halvan av ögonlocket: Power Cut samt glitter Volume Million Lashes Top Coat Glitter från Loreal.
Yttre vrån: Mojjo samt en dutt Temtress.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: från Makeup Revolution SophX Highlighter palette.
Mascara: Mega Plush Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.



Använde detta för inte så länge sedan, finns på bild här för en vecka sedan eller två... 
Amorous från MAC min bästa när jag inte vet vad jag ska använda, min "nude"



Primer: Photo Finish Foundation Primer från Smashbox.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: från Makeup Revolution SophX Highlighter palette.
Blush: Seashell från Make Up Store.
Mist: Shake & Glow Luminous Setting Spray.





Natti!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...