21 januari 2020

Futurism II:Cyber Bronze - Kaleidos

Så var det dags att upp och jobba i morse igen. Har ju varit hemma en vecka igen med värkande axel. Nu är det bättre men inte bra, tillräckligt ändå för att kunna jobba. Hade tidigt morgon eftersom vi har morgonmöte varje tisdagsmorgon. Jag var uppe strax efter fem i morse, hade sovit dåligt, som vanligt när jag ska upp och jobba så sover jag dåligt. Vaknade vid fyratiden och kunde inte somna om. 

Hur som helst, så ville jag testa en av mina nya paletter från Kaleidos som jag fick för ett par veckor sedan. Detta är inte favoritpaletten när det kommer till själva färgerna, jag är ju inte så nude-ig av mig (flera bruna i paletten) men den röda... den är to die for. Kommer blir superfin att blanda med färger från de andra av mina Kaleidos paletter. 

Tja, så det fick bli ganska snabbt och enkelt, inte en massa trix och fix i morse. Men det är ju skönt ibland det med.






Bas för skuggorna: Eyeshadow Prime Potion från Urban Decay.
Under brynet: Grädde från Färg.
Samtliga övriga skuggor från Kaleidos Futurism II: Cyber Bronze Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Droid.
I  globlinjen: Y2K.
Yttre vrån: Carbon.
Inre halvan av ögonlocket: Infrared.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Space Age Highlighter Star Surfer från Kaleidos.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner från Loreal.
Mascara: Mega Plush Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: 303 Wine Divine från IsaDora.



Primer: NYX Pore Filler Primer.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics Your Most Beautiful You Palette.
Blush: Love från samma palett som ovan.
Highlight: Space Age Highlighter Star Surfer från Kaleidos.
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.




Rätt så grusigt under ögonlocken nu. Så det är dags för kudden.

Natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...