24 januari 2020

Colourpop Cosmetics x 3

Gårdagens smink. Jag har tre nya paletter från Colourpop som jag beställde under Black Friday Rean. Eller faktiskt så va det ett bra tag efter, men deras rea liksom fortsatte. De här paletterna är inte dyra till ordinarie pris, och med rea så blir det ju ännu bättre.

Jag kunde inte hålla mig från att använda alla tre i en och samma look. 






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Under brynet: Grädde från Färg.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Ghostin' från Colourpops Lilac You a Lot Palette.
I globlinjen: Sandbar från Colourpops Ooh lala! palette och Mimosa Mami från Colourpop Orange You Glad? palette.
Inre halvan av ögonlocket: Opulent från Ooh la la paletten.
Mitt på ögonlocket: Tangerine Dreams och Clementine från Orange You Glad paletten.
Yttre från: Filtered från Lilac You a Lot paletten samt en dutt Shadow Ace Beauté Paradise Fallen paletten.
Dutt i inre vrån: Mermaid Sirene från NYX Cosmetics.
Mascara: Mega Plush Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Glitter Storm Lipstick Electra från Ciaté London.



Primer: Bare With Me Hydrating Jelly Primer från NYX Cosmetics.
Bas: Matte Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Perfect Powder Rouge 28 Purple Dream från IsaDora.
Mist: Face Mist från Make Up Store.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...