22 augusti 2019

The Laila Palette - Blush Tribe

Kom ett litet paket idag... älskar paket! Efter att ha beställt the Paulina Palette från Blush Tribe tidigare i somras och upptäckt hur fantastisk den är kunde jag inte låta bli att beställa ett par paletter till. Fantastiskt fina, färgglada (så klart, skulle inte köpa nåt dystert), välpigmenterade och lättjobbade. Jag får ju flipp totalt när jag öppnar såna här paket.

I den här sminkningen bestämde jag mig för att använda the Laila Palette.



Laila Eyeshadow Palette.



Pastel Tribe Palette.




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor från the Laila Palette från Blush Tribe.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Islamabad.
I globlinjen: Japan.
Yttre och inre vrån: Istanbul samt Sunset.
Mitt på locket: glitter Love Parade från Ztirl Cosmetics.
Under ögat: Eyeshadow Stick 31 (blå) från Kiko med skugga Blue Bell från the Laila Palette ovanpå.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: blåa highlightern från Sleek Makeup's Distorted Dreams Palette.
Eyeliner: Super Colour Eyeliner 107 från Kiko.
Kajal: Mood Crayon Cool Mood från Linda Hallberg Cosmetics.
Mascara: övre fransraden Build Up Mascara Extra Volume 05 Royal Blue från IsaDora. Undre fransraden Hypnose från Lancome.







Matte Royal från MAC.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highligt: rosa del av Sleek Makeup's Distorted Dreams Highligting Palette.
Blush: Plumagranate från Too Faced Tutti Frutti collection.


Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...