23 augusti 2019

Pastel Tribe - Blush Tribe

Dags att prova den andra paletten från Blush Tribe, av de två jag fick med posten igår. The Pastel Tribe. Tja, det finns ju många färger kvar att testa från båda paletterna så där har man ju sysselsättning länge framöver. Jag har ju dessutom flera nya paletter från Juvia's där jag inte testat allt heller ännu. Sysselsättning hela hösten...




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor från Blush Tribe's Pastel Tribe palette:
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sheridan.
Inre halvan av ögonlocket: Nat.
Yttre vrån: Dana.
Glitter över inre halvan av ögonlocket: Ocean Eyes från Ztirl Cosmetics.
Under ögat: Onika.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Orion från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner Black från Loreal.
Mascara: Hypnose från Lancome.
Bryn: 24H Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.








Millebaci Long Lasting Lip Color Nr 11 från Nouba.



Primer: Photo Finish Primerizer från Smashbox.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: från SophX Highlighter Palette från Revolution Makeup.
Blush: Floral Blush Bahama Bronze från BH Cosmetics.
Mist: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.




Nya dåd i morgon!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Fina färger tillsammans!
Ja, jag jobbar varannan helg och är alltid ledig tisdagen efter. Ena helgen, som denna som varit är på fyra dagar. Den andra tre, och lite kortare dagar två av dom. Min restid till jobb kan jag inte klaga på, fem minuter med cykel...

marinamake sa...

Tack! Ah, mina helger ser alltid likadana ut, samma antal dagar. Men när jag jobbar helg så stänger jag ena gången på lördagar och nästa jobbarhelg på söndagen, så det växlar varannan gång. Fem minuter till jobbet vore en dröm! Spenderar minst 2,5 tim om dagen ibland tre. Det suger!

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...