17 juli 2019

Huda Beauty och BH Cosmetics

Så jag gjorde ett litet avsteg från alla mina paletter från Juvia's idag och använde nåt annat. En blåsmocka fick det bli. Inget nytt under solen. Sen var jag och fick stressa ihop det sista innan jag drog iväg till jobbet. Jag åker bil de här sista dagarna, för mitt busskort gick ut och det var ingen idé att skaffa ett nytt för bara fyra arbetsdagar innan semestern börjar. Sååå skönt att ha bil för en gångs skull.





Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Yttre vrån: Carbon från MAC.
Övriga skuggor från: Huda Beauty's Sappire Obsessions Palette samt BH Cosmetics Wild & Free palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Revolutions Make Up's Strobe Highlighter Flash.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC samt i underkant av vingen Eyeliner Gel 87 från Inglot.
Mascara: The Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: 24Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Cream Lip Stain 104 från Sephora.



Primer: Infinity Glass från Linda Hallberg Cosmetics.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: O!Mega Bronze Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Pillow Talk från Ofra Cosmetics.
Blush: Illuminating Blush Poppy Pink från Kicks.




Vi är bara två-tre personer som jobbar nu. Alla andra är på semester. Igår skickade jag hem min kollega en timme tidigare, för hon mådde inte så bra. Så idag lät hon mig gå hem en timme tidigare istället. Så jag var hemma redan vid sextiden. Jädrans va skönt, så tidigt är jag aaaldrig hemma annars.

Två arbetsdagar kvar...

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...