16 juli 2019

The Zulu Palette - Juvias Place

Okej, så är jag inne på sista dagarna innan semestern... i skrivandes stund tre dagar kvar. 

Åter igen en palett från Juvia's. The Zulu... sååå fin. Hur många gånger har jag sagt det på sistone? Kanske inte den färgkombon jag normalt använder men ville ändå testa.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Yttre vrån: Mino från Juvia's Place Warrior palette.
Samtliga övriga skuggor: från Juvia's Place Zulu palette.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Candlelight Glow Highlighting Powder Duo från TooFaced.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.







Läppstift: Chili från MAC.



Primer: High-Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: O!Mega Bronzer Tan-Tastic från Marc Jacobs.
Highlight: Lyra från Anastasia Beverly  Hills Aurora palette.
Blush: Perfect Powder Rouge 04 Coral Blossom från IsaDora.




Fattar mig kort idag, kommit hem sent och det är dags att lägga sig, så att jag kan kliva upp och avverka ännu en dag, närmare semestern.

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Så läckert! Härliga färger!

marinamake sa...

Tack! Glad du gillar!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...