29 juni 2019

The Zulu och The Masquerade palette från Juvia's Place.

Vet inte vad som hände, men det blev lite suddiga bilder i morse... nåja... 

Så klart var jag tvungen att fortsätta med mina nya paletter i morse igen. The Masquerade och The Zuli blev det idag.




Primer: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
I globlinjen: matt lila skugga från the Zulu palette från Juvia's Place.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: metallisk lila skugga från the Masquerade palette samt glitter 03 Lavender från Sephora ovanpå.
Highlight i inre vrån samt under brynets högsta punkt: White Lily från Wet n Wild megaglo Highlighting Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Bryn: 24 Hour Super Brow Pomade Medium Brown från Kat von D.








Läppenna: Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: Senorita från Make Up Store.



Primer: High Adherence Silicone Primer från The Ordinary.
Bas: Bareskin Pure Brightening Serum Foundation Bare Shell 02 från bareMinerals.
Puder: egen blandning från IsaDora Perfect Loose Powder och Luna by Luna.
Bronzer: Too Faced Milk Chocolate Soleil.
Highlight: White Lily från Wet n Wild megaglo Highlighting palette.
Blush: Illuminating Blush Poppy Pink från Kicks.




Kommer nya dåd med mina nya paletter i morgon.

Natti, så länge!

2 kommentarer:

Lotta L sa...

Så härlig lila! Gjorde ju inget med suddiga bilder, då ser man ju glittret bättre!
Glömde skriva i förra inlägget att det var kul att du visade bild på paletterna, det är inte alltid jag vet hur paletterna ser ut, vad det är för färger i dom.
Blev inget skönhetsköp på Dollarstore förresten. Vet inte vad som hände, jag har varit helt fokuserad på hår dom senaste dagarna. Har fått för mig att jag ska låta min egen ”färg” (vitt?) växa ut... man kan ju alltid färga över om man ångrar sig, om jag tycker jag ser alldeles för gammal ut. Så jag har köpt uppljusande färg och letat efter ”anti yellow” produkter. Inte schampo o balsam, det köpte jag visserligen i fredags, men något man tar i efter tvätt, som styling. Och det hittade jag igår, på Ica Maxi. Gammal hederlig läggningsvätska från Depend i silver. Ska nog färga i morgon, spännande...

marinamake sa...

Ja visst är det en fin lila! Det är ju så svårt att fota glitter, syns inte på bild. Utom på suddiga biler. Man får liksom välja det ena eller det andra. Jag gör sällan något med mitt hår, förutom klippning. Brukade färga det förut. Har haft färgat hår i minst 20 år. Senaste halvåret har jag min egen hårfärg. Hoppas du blev nöjd med ditt!

Flaming Love - Makeup Addiction Cosmetics

Ligger efter här med flera dagars looker. Har kommit hem sent flera kvällar och inte hunnit med. Så nu kommer det här i långa rader. Den för...