12 januari 2019

Scandal - Pure Ice

Brunt har ju aldrig varit en färg som jag gillat. Men på sistone kan jag ändå uppskatta brunt, om det är rätt nyans, särskilt på smink så är det för mig en bra komplementfärg och nåt som är bra att ha men kommer aldrig att vara en favorit. 

När det kommer till nagellack så äger jag numera två, tror jag. Den här köpte jag för en tjuga på Dollarstore. Tänkte att för en tjuga kan det vara värt att äga ett brunt nagllack. Och för mig rätt nyans. Mörk och en kallare brun. Trivdes faktiskt ganska bra i den. Piffade till det hela med lite prickar :-)






Ja, så det här är Scandal från Pure Ice.

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...