15 november 2018

Every Month Is Oktoberfest - OPI

Jag vet inte varför jag aldrig får ...ur och fota när naglarna är nylackade. Det dröjer till strax innan jag känner att det är dags att ta bort det och sätta på nytt. Dvs i mitt fall efter två, tre dagar. Såå jag bjuder er lite slitet och avskavt lack. 

Icke dess då mindre är detta en av mina absoluta favoriter när det kommer till lack i den här färgskalan. Mörkt vinrödaktigt, på första varvet ser man att det finns en lila bas. Det är sååå himla snyggt och jag kan inte sluta stirra på mina naglar när jag bär detta.

Every Month Is Oktoberfest från OPI.







Skulle bara önska att det fanns lite sol att fota i. Blir ju inte alls samma sak med lysrörssken.

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...