15 november 2018

Blacklit - MAC

En vanlig hederlig sotning. Alltid snyggt tycker jag. Gör det lite då och då, så ni har ju sett det här förut. Den här skuggan har lite silverglitter i sig som jag önskar jag kunnat fota, men glitter är ju alltid svårt att fånga i ett foto. Men tjusigt är det.




Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild samt Jumbo Eye Pencil 601 Black Bean från NYX.
Under brynet: Laetus från Kat von D's Shade&Light palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Ludwin från samma palett som ovan.
I globlinjen: Saleos från samma palett som ovan.
Över rörliga delen av ögonlocket: Electric Cool Eyeshadow Blacklit från MAC.
Highlight i inre vrån: Love You So Mochi Arcade Glam palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC, samt under vingen Glitter Liner 10 Silver Sparkles från IsaDora.
Mascara: High Impact Mascara från Clinique.
Bryn: 24 Hour Super Brow Medium Brown från Kat von D.






Har tappat numret på denna, men det är Millebaci Long Lasting Lip Color från Nouba.



Ja, så att ni ser hur matchig jag är... ;-)



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Love You So Mochi Arcade Glam palette från NYX.
Bronzer: Mega Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Blush: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.





De va de hele!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...