24 maj 2018

Onyx - i.d. bareMinerals

Smink från igår. Hade tidig morgon på jobbet, möte innan öppning. Så inget avanserat. Det fick gå fort. Så en sotning är alltid bra när man inte orkar hålla på att pilla. 




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Onyx från i.d. bareMinerals.
Under ögat: Eyeshadow Stick Spotlight från Viva la Diva med pigment Bright Fuchsia från MAC ovanpå.
Dutt i inre vrån: rosa delen av Love You So Mochi Arcade Glam palette från NYX.
Eyeliner: Tattoo Liner Trooper från Kat von D.
Mascara: the Colossal Volume Express Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anasasia Beverly Hills.






Läppstift: Retro Matte Flat Out Fabolous från MAC.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Rosa delen av Love You So Mochi Arcade Glam palette från NYX.
Blush: Ultra Nourishing Argan Oil Blush Rose från Physicians Formula.



Men, idag och imorgon har jag lediga dagar. Som att ha helg mitt i veckan. Men så klart, då får jag jobba hela helgen istället. 

2 kommentarer:

Lotta sa...

Läckert! Själv har jag aldrig vågat mig på en sådan sotning!
Visst är det härligt med två dagar ledigt mitt i veckan! Så har jag det denna veckan, onsdag torsdag. Hoppas jag, många sjuka på jobb men jag vill verkligen vara ledig! Sen har man ju jobb i helgen klart, fredag - måndag. Långa dagar, inte så kul...

marinamake sa...

Du får "övningssota" när du är hemma, gå omkring hemma och bli van, liksom! Ja det är härligt, men precis, sen får man ju jobba hela helgen. Inte lika roligt!

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...