05 mars 2018

Saint&Sinner - Kat von D

Måndag igen. Helgerna kommer och går på en kvart. Jag hade problem med tåg och bussar som uteblev, så jag kom lite sent i till jobbet. Fattar inte varför, det var fint väder, inget snöfall eller annat som hindrade trafiken. Sånt som får mig att överväga att börja åka bil till jobbet igen. 

Oh well, jag får väl gneta på med buss/tåg ändå... det är ju betydligt billigare för plånboken. Och då kan man ju köpa mera smink ;-)

Dags att ta fram Saint&Sinner paletten igen. Har inte testat ens hälften av skuggorna i den ännu. Så här kommer ytterligare några.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Samtliga skuggor från Kat von D´s Saint&Sinner palett.
Under brynet: Amen.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Devil.
Inre halvan av ögonlocket: Absolution.
Mitt på locket: Sacred Heart.
Yttre vrån: Rosary.
Under ögat: Immaculate.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack samt Glitter Liner 11 Gold Sparkles från IsaDora.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara.






Läppstift: 09 från Coastal Scents.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: bareMinerals Bareskin Pure  Brightening Serum Foundation Bare Natural 07. 
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Mega Bronzer  Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Get Gorgeous från Technic, inget namn på produkten. Budgetmärke, men faktiskt bra för det priset (40 kr).
Blush: från Make Up Revolutions All About Pink palett.




Natti natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...