04 mars 2018

752 Macchiato - IsaDora

På mina naglar på sistone. Ett i mitt tycket ganska mesigt lack. Jag är ju inte alls mycket för dessa nude-iga färger. De är fina ja visst. Men jag trivs inte i dem. Nåja, brukar ta till såna här färger ibland när mina naglar är extra korta och stumpiga. Som nu. Helt hopplöst hur mycket de skivar sig och går av hela hela tiden. 




Jag smörjer med oljor, handcremer, äter silica och gör allt möjligt. Men, ingenting hjälper. Min stora sorg här i livet.. skulle så gärna vilja ha såna där fina välformade naglar som många har. Behöver inte vara superlånga, bara så pass att det blir lite roligare att lacka dem. Men näe, jag försöker intala mig att jag har annat som är bra... men jag kan inte komma på vad det är heller. Det man inte har är det man sucktar mest över. 



Hur som helst så är det här Macchiato från IsaDora, som ni ser. Fint, ja visst, men lite tråkigt.





Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...