05 februari 2018

Than Glogg It´s Friday! - OPI

Mitt lack nr 2 som jag äger från OPI:s julkollektion Xo Xo. Thank Glogg It´s Friday. Älskar den här färgen. Många fina i den kollektionen, ni har säkert sett dem allihopa vid det här laget. Nu börjar ju alla vårkollektioner ploppa upp. Så julkollektionen börjar ju kännas passé. Men även som så är det ju väldigt fina färger. Och egentligen gillar jag ju de mörkare vinterkollektionerna bättre än alla ljusa våriga pasteller som brukar komma så fort vi hamnar på den sidan om årsskiftet.









2 kommentarer:

Lotta sa...

Visst är det härligt med vårfärger, men det känns som det är samma pasteller hela tiden? Är inte så förtjust i pasteller, men trots det brukar jag vilja ha nånting sånt när sommaren kommer ändå.
Men än är det vinter! Gillar också mörka mustiga färger, denna var fin!

marinamake sa...

Lotta! Ja visst känns det som samma pasteller återkommer år från år. Likaså på hösten kommer alltid samma mörka lila/bruna/blå lite murriga färger. Men jag är med samma, tar ändå vilja ha nåt mer "somrigt" på naglarna när våren/sommaren kommer. Och mörkare på hösten/vintern. Mest för att jag tycker att det är kul att göra lite skillnad på årstider och färger osv. Samma som att jag aldrig använder vita byxor på vintern eller har alltid ljusa handväskor på sommaren och mörka på vintern. Man e väl lite knäpp... det spelar ju ingen roll egentligen!

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...