11 januari 2018

Kvällssminkning

Så har jag haft en ledig dag idag. Så skönt. Hade som vanligt en massa planer på vad jag ska hitta på, men orkar sällan göra hälften av allt det där. Gick i allafall en promenad och rensade bort det sista av julen och väldigt sent ikväll fick jag för mig att jag skulle göra en sminkning på kul.

Kan inte påstå att jag blev särskilt nöjd... men det såg bättre ut i verkligheten än på bilderna. Jäkligt avslöjande med råa bilderna rätt upp och ner. Ser ju väldigt dåligt blendat ut... så väl syntes det inte IRL. Oh well,det satt på lagoms till jag hade fotat sen åkte det av.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Under brynet: Grädde från Färg.
Inre och yttre vrån: 663 Thunderstruck från Viva la Diva.
Mitt på locket: Sparkler Light Year från Make Up Geek.
Övriga skuggor: från BH Cosmetics Take Me Back To Brazil palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Lösögonfransar: från HM (utgångna ur sortimentet).
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Bas: Infallible 24H Matte 10 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Let It Glow från House of Beauty.
Blush: Blushon Bubble nr 52 från Nouba.





Läppstift: Velvet Passion Matte Lipstick 322 från Kiko.





Så nu så, är det dags att lägga sig. Inte många knop jag gjort idag inte. Men det är skönt att vara lat ibland.

Natti!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Läckert!

marinamake sa...

Lotta! Hmm tja... tack, va kul att du gillar. Jag va kanske inte helt nöjd med detta, men tack tack!

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...