20 december 2017

Red Rocks - Isadora

Nähä... så det blev varken bil eller buss till jobbet i morse. Blev soffaläge i stället. Hängig som fasen, lite febrig och taggtråd i halsen, det kom som att trycka på en knapp igår kväll efter att jag kommit hem. Trodde först att jag bara var trött och att det skulle gå över efter en natts sömn, men icke, vaknade helt under isen i morse. Blää... så nåt smink har jag inte idag. Har inte orkat. Men jag släpade mig till badrummet och fotade mina naglar i alla fall. Alltid någe... Bäst ljus i badrummet om ni undrar. 

Jag fortsätter med mitt jultema. Så rött med lite bling alltså. Tror att detta lack kom förra julen.  Red Rocks från Isadora. Nästan så att det går en aningens åt cerisa hållet, så det är på gränsen att jag tycker det platsar som juligt. Men det fick duga. Snyggt är det oavsett!








Ni får ursäkta mitt äckliga ringfinger... råkade visst skära mig. Blödde som en gris!


Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...