31 december 2017

Nyårsbling med Nfu Oh

Lite nyårsbling på naglarna måste man ju också ha. Blingigare än så här blir det knappast!

Letade fram ett gammal lack jag har från Nfu Oh, vet inte om det märket går att få tag i längre. Det var inte helt enkelt då och hör aldrig talas om det längre. Deras flaskor är helt bedårande... små kläningar med korsettsnörning och byst och alltihopa. Superfina! Jag äger ett fåtal.

Hur som helst, när det vankas en nyårsafton blir det metalliskt silver med lite extra bling ovanpå.





Nfu Oh nr 67. Glittret har inget namn, men det står HD Kiss på flaskan. 





2 kommentarer:

Lotta sa...

Snyggt!
Själv lackade jag inte naglarna. Hann/orkade inte. Har jobbat hela helgen och sitter nu som en säck potatis i soffan. Blev inte nöjd med sminket igår. Orkade egentligen inte men kladdade på lite ändå. Blev en mörkblå sotning, inte alls vad jag tänkt från början. Rollade på ett gammalt glitter som knappt syntes. Nåja, ibland blingar jag till det en vanlig dag mitt i veckan. Älskar ju glitter!
Får önska dig en God Fortsättning på det nya året! Och hoppas att du ska trivas bra på ditt nya jobb!

marinamake sa...

Lotta! Tack! Hm tja jag hade ju turen att slippa jobba igår, men som sagt jobbade i lördags. Jag sminkade mig igår mest för sminkandets skull men var egentligen lite oinspirerad. Oh well, jag fick lite bilder till bloggen åtminstone. Men jag är som du, älskar glitter, och kan blinga alla dagar i veckan ibland om jag känner för det. Jobbet blir bra, det är ju samma bara ny lokal, känner redan några av dem jag kommer att jobba med. Kommer bli lite bättre arbetstider och jag kan lämna bilen hemma så det blir bra!
God Fortsättning till dig med! Trevligt att du tittar in här! Kramen!

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...