29 december 2017

Hellre än bra...

Så jag försökte göra något nyårsinspirerat på naglarna. Det blev ju sådär. Som vanligt när jag försöker ägna mig åt "nailart" . Nåja, ikväll ryker detta och det blir något nytt på naglarna. Jag jobbar i morgon, klagar dock inte, har varit ledig i sju dagar, jobbar i morgon och är sedan ledig i två dagar till. Men i morgon på jobbet, min sista dag i Gränby innan jag sedan börjar jobba på stan så måste man ju blinga lite.



625 White Silver från IsaDora med
nr 72 från Viva la Diva ovanpå
No 188 från Lilou med 
Top Coat Disco Ball från Loreal ovanpå






Kunde ju varit snyggt om jag inte vore så sopig på att göra sån är fransk manikyr rand... nåja, ni får hålla till godo!

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...