17 oktober 2017

Red Wine - Sephora

Var lite sugen på att använda en skugga jag har från Sephora, jo jag har flera, men just den här... Red Wine är sååå himla snygg och passar perfekt nu på hösten. Inte använd så ofta, men jag gillar den. Tja så är det när jag nog har lite för mycket av det goda i skåpet, man använder ett par gånger och vandrar sedan vidare till nästa. Dags att ta fram den igen alltså. Färgen är det jag kallar "köttig". Som mörkt rått kött i färgen. Älskar den typen av färg.




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced samt Jumby Eye Pencil Milk från NYX.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Single Eyeshadow Tender Pink Nr 27 från Sephora.
Yttre vrån: Single Eyeshadow Red Wine nr 31 från Sephora samt en dutt Carbon från MAC.
Dutt i inre vrån: Prismatic Eyeshadow Mermaid Sirene från NYX.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Nightmoth från MAC.
Läppstift: Viva Glam Ariana Grande från MAC.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Moisturizing Foundation Stick Ivory från E.l.f Cosmetics.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Duo Poudre Soleil 01. Hále léger från Yves Rocher.
Highlight: Hemisphere från Sleek´s Solstice palett.
Blush: Sin från Nars.




Jag gillar´t!

2 kommentarer:

Nessy sa...

Riktigt snyggt!

marinamake sa...

Nessy! Tack, kul att du gillar!

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...