18 oktober 2017

Racing Green - Grön Onsdag

Grön Onsdag hos Karin på Vacker & Underbar idag... har inte varit med på ett tag, men idag så skyndar jag mig och kanske lyckas. Men, precis som Karin skiver idag så tycker även jag att ni ska gå in och vara med hos Helena på Lacky Corner. Helena har rosa temavecka för att upplysa/stötta/bidra om cancer. Jag har tyvärr inget rosa lack att visa upp om jag inte kan skrapa fram nåt gammalt inlägg, vi får se. Men jag har läst och jag har bidragit till Rosa Bandet rörelsen på annat sätt privat. Vi känner alla någon som är drabbad, på ett eller annat sätt. Var med och bidra!

Med det sagt, så vill jag i allafall komma med ett grönt bidrag... Racing Green från Mavala. Inte ett nytt lack, men en typ av grön jag gillar. Kall, blågrön. 










Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...