17 oktober 2017

Crown Jewel - IsaDora

Lite lack kommer här... lila. Superfint detta om du fråga mig. Det här lacket förvånade mig lite, tänkte att det såg ut som vilket lila lack som helst i flaskan, men var väldigt fint när det väl kom på nageln. Påminner om det lila lacket. som jag just nu inte kommer på vad det heter, från OPIs Iceland Collection. Finns ett rosalila skimmer inne i det lila.




Crown Jewel heter det alltså, som ni ser.







Lite tur hade jag när jag skulle fota, med. En blek sol visade sig och jag sprang ut för att fota. Slitet som vanligt, haft det ett par dagar. Det börjar bli ett signum för mig... att visa slitna naglar här...


Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...