21 oktober 2017

Dazzle Dust från Barry M

Så jag försökte göra en neonig sminkning för att matcha mina neoniga naglar, rosa neon. som ni såg i inlägget innan. Syns ju inte alls på bilden, men glittret som sitter på är väldigt neonigt. Inser nu att detn här liknar väldigt mycket den sminkning jag gjorde i går när jag var ledig. Hm, ja ja spelar väl ingen roll. Det är inte samma produkter. även om det ser väldigt lika ut.




Bas för skuggorna:  Eyefix från Face samt Color Riche Eye Color Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Inre vrån: Dazzle Dust nr 85 från Barry M med glitter Neon Pink från Make Up Store ovanpå.
Övriga skuggor: från Morphes 35P Plum Palette.
Dutt i inre vrån: Prismatic Shadow Mermaid Sirene från NYX.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Retro Matte Liquid Lip Colour High Drama med Metallic Lipstick Cold Front ovanpå. båda från MAC.



Primer: Color Correcting and Blurring Primer från Lumene.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Blush: Powder Blush Sketch från MAC.




Stillsam fredag, har jobbat till sent och bara varit hemma ett par timmar innan det är läggdags. Upp och jobba i morgon igen. Börjar inte förrän 12 så det blir lite sovmorgon ändå. Skönt!


Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...