19 oktober 2017

Besiktningssmink

Ledig dag idag. Jag hade besiktning av bilen vid ettiden. Tänkte att det var ju en anledning att sätta på sig fejset innan jag drog iväg. Annars så har jag bara tagit det lugnt... tog en liten joggingrunda när jag kom tillbaka men det gick lite tungt. Kände mig sliten i kroppen. Man e inte tjugo längre...

Detta blev lite murrigare än vad jag tänkt mig, men i verkligheten så är den rosa mycket klarare.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: Nr 131 metallic från Pierre René.
Yttre vrån: Dazzle Dust 102 från Barry M och en dutt av en mörk plommonfärg från Morphes 35P Plum Palett.
Highlight under brynet samt i inre vrån: Vivid Baked Highlighter Pink Lights från Make Up Revolution.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC samt prickar med NYX Vivd Brights Eyeliner Vivid Fire.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Libhybrid Fusion från House of Beauty



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Fit Me 105 Natural Ivoy från Maybelline.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronze 03 från Maybelline.
Highlight: Vivid Baked Blusher Pink Lights från Make Up Revolution.
Blush: från Make Up Revolutions All About Pink palett.




Ja och bilen gick igenom... prickfritt.


Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...