13 september 2017

Young Attitude - MAC

Jag började jobbet klockan ett idag, så jag hade gott om tid att stå och fixa framför spegeln. Ramlade tillbaka på en färgglad klick, inget höstmurr idag. Fick en liten gråtattack igen så en liten lucka har bildats i yttre vrån. Fattar inte varför det blir så där ibland. Nåja, den gick över ovanligt snabbt men då var ju skadan redan skedd. 





Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynbenet: m/s Saga från Make Up Store.
Mitt på locket: Lightyear från Urban Decays Moon Dust palett.
Övriga skuggor: BH Cosmetics Take Me Back To Brazil paletten.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Retro Matte Liquid Lipcolour Young Attitude från MAC

Såg inte luckan jag lyckats få på under läppen, vet inte hur jag inte kunde se den. Upptäckte att den var där när jag kollade mig i backspegeln i bilen, fick så klart fixas till.

Älskar den här färgen och har fått så många positiva kommentarer idag. Såå cool färg. 



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Medium Coverage Foundation 204 Ivory från Mary Kay.
Puder: Lock-It Setting Powder från Kat von D.
Bronzer: Bombshell Bronze Diva från BH Cosmetics.
Highlight: kinder, näsa, under brynet, inre ögonvråna Amethyst från Kat von D:s Alchemist palett.
Blush: från BH Cosmetics Blush Neutrals palett.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...