12 september 2017

NYX Liquid Suede Sway

Snabb enkel sotning i morse. Eller sotning vet jag inte. Egentligen för ljus för att kallas sotning. Trött som attan i morse har sovit dåligt och hade också svårt att somna. Så, som vanligt fick det gå fort och bli enkelt. 

Som jag skriver nedan så har jag testat ett nytt läppgunk från NYX som jag har haft liggandes här hemma ett tag. Jaa jag gillar färgen även om den är väldigt ljus, men jag tycker samtidigt att det ser ut som ett lik som håller på att kallna ;-)




Bas för skuggorna: Paint Pot Imaginary från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Long lasting wet and dry use eyeshadow nr 225 från Kiko.
Yttre vrån: Single Eyeshadow Sailor från Kicks.
Dutt i inre vrån: Mulit Reflex Glitter Reflects Blue från MAC.
Eyeliner: Superliner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




NYX Liquid Suede Cream Lipstick Sway

Detta är alldeles för ljust för att jag ska känna mig helt bekväm och i efterhand tycker jag inte heller att det var så lyckat till den blå ögonskuggan. Men men, det fick gå, hade inte tid att ändra och jag har faktiskt fått flera positiva kommentarer om det idag. Det är något mörkare i verkligheten än vad bilderna visar.



Primer: Step 1 Skin Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: Medium Coverage Foundation 204 Ivory från Mary Kay.
Puder: Lock-It Setting Powder från Kat von D.
Bronzer: Teinte Universelle från Yves Rocher.
Blush: Floral Blush Duo Cheek Color Honolulu Hideaway från BH Cosmetics.
Highlight: Alchemist Holographic Palette Amethyst från Kat von D.




Nya dåd i morgon!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...