21 september 2017

Sommaren inköp - läppgunk

Så här kommer då lite mera inköp, lite läppmojja den här gången. Dessa Liquid Suede läppstift från NYX har blivit en favorit i min läppstiftssamling. Lättapplicerade, sitter otroligt bra och finns i många fina färger. Dessa två nedan har jag redan använt och lagt upp här på bloggen, så ni har sett dem här, så coola färger för en lilanörd som jag.



NYX Liquid Suede Cream Lipstick Amethyst och Sway. 



Och från Milani Cosmetics Amore Matte Metallic Lip Cream 09 Pure Mattness och Amore Mattalics Lip Creme 06 Mattely In Love.


Lyxgunk... om ni frågar mig. MACs läpprodukter är en av mina favoriter. Metallic Cold Front samt Retro Matte Liquid Lipcolour Young Attitude. Ääälskar färgen på den, riktigt härlig blågrön.

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...