21 september 2017

Sommaren inköp - Nagellack

Så klart har det blivit några lacker också. Och dessa är nog inte alla, kom på nu att jag har ju också skaffat Depends Neonlacker bla. Men men, de har ni ju sett av och till hela sommaren. Det här är vad jag hittade nyligen. Några är nya, bla det röda från IsaDora men Ciate lacken hittade jag i en låda för 25 kr styck. Gjorde inte ont.




Faide To Greige 


London Baby


550 Poolside Blue




516 Regatta


561 Red Legend


Full Bloom


Ett par av lacken från OPI:s Iceland Collection har jag också skaffat nu i höst. De är såå fina. Lägger väl upp bilder på de endera dan. 

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...