14 augusti 2017

På min parfymhylla - DKNY

Här kommer ett par tre av mina dofter. Dessa är från förra sommaren. Den gröna och orangea är de jag gillar bästa av de här tre. Den rosa ångrar jag lite att jag köpte. Men det är typiskt mig, att vara impulsiv när det kommer till dofter. Slår till på direkten istället för att avvakta och kanske ta doftprov flera gånger... lugna sig lite. Typiskt mig.

Har i alla fall använt dessa ganska mycket den här sommaren. Sommarfräscha är de.



Be Delicious Electic Bright Crush


Be Delicious Electric Citrus Pulse


Be Delicious Electric Loving Glow


Lite luddiga bilder, tagna med mobilen.... fick inte till det ordentligt.


Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...