13 augusti 2017

Depend Neon collection

Lite nagelbilder kommer här. Depends Neon kollektion som kom i våras. Jag fick kämpa för att få tag i allihopa, fanns inte någonstans i någon butik där jag normalt befinner mig. Men till slut hittade jag dem i en undangömda i en skål under en hylla på ICA i Sala, såg ut som en reaskål, fast det inte var det.



Idag kom hösten kändes det som, plötsligt sjönk temperaturen till 15 grader, regnigt och mulet. Men plötsligt visade sig solen i två minuter och jag sprang ut för att försöka fota. Det blev så där, för det hann bli lite småmulet innan jag fått styr på nagellacksflaskor, mobilen och diverse. Så, inte så neonigt på bild. Men ni har ju alla sett dessa under sommaren så ni vet nog ändå.




Tyvärr upplever jag att neonlack inte sitter så bra. Detta är tre lager. Underlack och överlack också, så klart. Applicerade detta igår, men idag är stora bitar borta. Jag har i och för sig ägnat mig åt seriös dammning/rengöring av varenda liten pinal i mitt sminkskåp, vilket inte vill säga lite. Varenda liten pryl har jag plockat ut, torkat av och torkat ur alla lådor osv. Så det har slitit hårt på nagellacket idag. 



Tja så i morgon blir det något nytt på naglarna igen.

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...