19 juni 2017

Blå Måndag med Deped

Här kommer  jag med inte en nyhet alls... ett lack som jag tror precis alla redan testat, skrivit om och visat. Från Depends Neon kollektion som kom ut för ett litet tag sedan. Jag har kämpat för att hitta dessa lack som alla skriver om. Nu har jag hittat alla. Tja så denna har ni ju sett flera gånger om.

Ville ändå vara med hos Emelie på Blå Måndag idag, när jag nu ändå hade blått lack på naglarna. Så ni får stå ut med att se det en gång till.





Electric Neon från Depend som sagt. Kan inte påstå att just den här är så neonig... inte alls faktiskt. Torkar matt som neoner gör, men jag lägger ju alltid på ett överlack. Är inte så förtjust i matta lack. Lite mer åt jeansblå hållet skulle jag säga att detta är. Snyggt som det är, men absolut inte neon.





4 kommentarer:

Lottsky sa...

Vad gör det om vi sett det förr, är lika snyggt för det! Inte så neon nä, men en fin nyans är det ju!

marinamake sa...

Lottsky! Tack du, ja den är riktigt fin tycker jag!

makeupbyblowfish sa...

Snyggt! Helt ärligt så spottar alla märken ur sig kollektioner hela tiden så jag hinner glömma.. Jag minns detta nu när du visar det. Men det är snyggt. Tack för att du var med.<3

marinamake sa...

Emelie! Jag håller med, det kommer nytt hela tiden. Det som var nytt igår är gammalt i morgon. omöjligt att hänga med på allt. Tack själv!

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...