18 juni 2017

Hot Pink och sotning

Hade jobbarlördag igår. Blev en sotning med lite rosa och så glitter så klart. Hade en gråtdag igen. så sminket har runnit lite i yttre vrån. Blir så trött på det där. Mina gråtdagar kommer allt oftare, i samma sekund jag sminkat mig klart så sätter det igång och rinna. Lite orolig att jag håller på att bli allergisk. Fast då tycker jag att det borde rinna i båda ögonen så jag vet inte....




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet  n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Single Eyeshadow Worn Ballerina från Kicks.
Över hela rörliga delen av locket: Corrupt från Make Up Geek.
Under ögat: Ceriserosa skugga från BH Cosmetics Pop Art Color Palett samt glitter Neon Pink från Make Up Store.
Eyeliner: Superliner Extra Black Gloss från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.




Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Highlight: Shimmering Skin Perfector Opal från Becca Cosmetics.
Blush: Perfect Powder Blush 28 Purple Dream från IsaDora.



Läppstift: Velvet Lip Cream Pep Talk från HM.





Tja sen tog jag mitt svartrosa smink och drog till gubben i Gustavsberg. Åker alltid dit efter min jobbarlördag, när jag har ledig söndag efteråt. God middag, bastu och bubbel på balkongen. Så himla skönt. Men men, i morgon väntar jobbet igen.


Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...