05 maj 2017

Neon Pink - Make Up Store

Blev en lila fredag idag. Och så glitter så klart. Hade tyvärr en sån där gråtdag som jag får ibland, så min eyeliner har smetat ut sig. Eller egentligen så hade jag inte en gråtdag.... allt var okej tills jag gick ut och satte mig på min altan för att äta frukost innan jobbet, solen sken och det tål inte mina ögon, de börjar rinna på direkten. Oh well...




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: glitter Neon Pink från Make Up Store fäst med Glitter Glue från Too Faced.
Yttre vrån: Super Shock Shadow Dare från Colourpop Cosmetics sam en dutt Sharon från Lars Wallin.
Dutt i inre vrån: Stardust Funky från Make Up Store.
Eyeliner: Cake Eyeliner Lilac från Make Up Store (utgången produkt).
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Everlasting Liquid Lipstick L.U.V. från Kat von D.



Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kat von D.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush palett.




Jobbarhelg väntar för mig så i morgon blir det lite mera glitter! 





Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...