03 maj 2017

Brunrosa dag

Ville göra nåt rosalila i morse. Det blev det inte... Kanske möjligen kan kalla det rosabrunt. Ett mish mash av skuggor från alla möjliga märken. Hade en låååång arbetsdag idag och klockan ringde redan vid fem. Hade sovit dåligt så jag var dödstrött och oinspirerad. Men blev rätt nöjd ändå.




Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Grape från Make Up Store.
Över rörlig delen av locket: Cinnabar Rose  från BH Cosmetics Think Pink Palette.
Yttre vrån: Cherry Cola från Make Up Geek Cosmetics samt en dutt Gun Metal från Think Pink Paletten.
Dutt i inre vrån samt mitt på locket: Light Pink från Think Pink Paletten.
Eyeliner: SuperLiner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Waterproof Lip Liner Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: okänt budgetmärke... typ 20 kronors, sitter jättebra. ääälskar färgen!



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Moisturizing Foundation Stick från E.l.f Cosmetics.
 Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Higlight: Devotee från Nars True Story palett.
Blush: blandning av Outlaw och Unwritten från samma palett.




I morgon väntar en ledig dag, ska bli skönt med tanke på hur dåligt jag sovit på sistone. Vet inte vad jag ska hitta på, hoppas på fint väder så  att man kan vara ute lite. Vi får se.

Annars så måste jag berätta att jag ska faktiskt åka till London i nästa vecka. Vi har vunnit pengar till butiken där jag jobbar och vi valde att lägga dem på en resa tid, brittiskt företag ju. Vi blir bara borta två dygn, och det enda jag kan tänka på vart jag ska gå för att hitta lite coolt smink... några tips??

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...