08 april 2017

Special Occation - BH Cosmetics

Letade fram en gammal palett från BH Cosmetics i morse, en av mååånga paletter som jag har. Denna är flera år gammal och jag kommer ihåg att jag blev lite besviken när jag fick den. Lite för många murriga dämpade färger i den tycte jag då. Dock så är rougerna/bronzern/highlightern i den helt okej. 

Gillar den kanske lite bättre nu, har vidgat vyerna lite kanske...




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: ljus skugga från BH Cosmetics Special Occation palette.
Längs brynbenet och yttre vrån: skuggor från samma palett.
Yttre vrån: Triple Fudge från Too Faced Chocolate Bar.
Dutt i inre vrån: Champagne Truffle från Chocolate Bar paletten.
Mitt på locket: glitter Blue Moon från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.





Lipliner: 68 Rum Raisin från IsaDora.
Läppstift: sculpting lipstick Rum Raisin från IsaDora.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer, highlight och blush: från BH Cosmetics Special Occation palett.




Jaha, jag har jobbarhelg... så jag har jobbat idag till stängning och ska upp och öppna i morgon igen.... grottekvarn.

Ses i morron. sminka lugnt!

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...