07 april 2017

Smokey

Slog till på en sotning i morse... med en lite blå tvist. Glitter och hela baletten, det är ju ändå fredag. Har en ny palett från Smashbox, en av deras Cover Shot paletter, nummer två i min samling. 




Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Skuggor från: Smashbox Cover Shot Smokey Palette. Instinct, Feature samt Big Night.
Under ögat: penna Twist Up Metallic Eye Pen Blue Hawaii från IsaDora med blå skugga från ena halvan av Noubas Double Bubble nr 57 ovanpå samt blått glitter från Sephora.
Dutt i inre vrån: blå skugga från Elf Cosmetics Eye Transformer Palett.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från  Loreal.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: All Nighter Waterproof  Longwear Liquid Foundation Shade 2.0 från Urban Decay.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Blush: Powder Blush Full Of Joy från MAC.




Everlasting Liquid lipstick Echo från Kat von D.

Slog till på lite blått läppgunk idag. Har bara vågat ha det på jobbet en gång tidigare. Med tanke på att jag har kunder  alla åldrar. så har jag inte riktigt vågat. Men så av en slump så pratade min chef om förra gången jag hade blått läppstift och hon undrade när jag skulle ha det nästa gång... med andra ord det är okej med blått läppstift på jobbet.... yiippeee!




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...