05 april 2017

Blått med Make Up Geek

Jaha det här var ju hellre än bra... kladdig och flammigt, och det gula skulle bli nån sorts twist, men ser mest ut som en smutsig blobb... dessutom höll inte den här sminkningen, antar att det var primern som inte ville funka, när jag kom hem från jobbet hade det lagt sig i kladdiga veck...

Oh well... man kan inte lyckat alltid.




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Mirage från Make Up Geek.
Längs brynet ovan globlinjen: Cocoa Bear samt Americano från Make Up Geek.
Över rörliga delen av locket: Boo Berry från Make Up Geek.
Yttre vrån: Single Eye Shadow Sailor från Kicks.
Dutt i inre vrån: Lemon Drop från Make Up Geek.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anstasia Beverly Hills.






Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Amorous från MAC.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Fit Me 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing20 Cool Glow.
Blush: Powder Blush Peach från NYX.



Jag har en ledig dag i morgon, ska bli skönt med sovmorgon. Har bara jobbat två dagar efter min lediga helg, men sen får jag ju jobba hela helgen som kommer istället. Inget ont som inte har nåt gott med sig.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...