19 april 2017

Lime After Lime - Grön Onsdag

Jag vet inte för vilken gång i ordning jag ligger hemma och är rasslig... börjar bli trött på detta. Känner mig egentligen aldrig helt återställd, inte ens när jag går och jobbar. Nu har jag hosta, förkylning och allmänt hängig. Orkade inte ta mig ur sängen för att äta frukost förrän klockan var nästan två i eftermiddags. 

Men inget ont som inte har nåt gott med sig, jag lackade naglarna i en vårig, enligt mitt tycke superläcker grön nyans. Lime After Lime från China Glaze får bli mitt bidrag till Karins Gröna Onsdag. Denna är väl inte ny på marknaden, tror jag. Jag har haft den ett tag, men aldrig använt.










Jag ber om ursäkt för min läbbiga lillfingernagel... man kan säga att den har haft en liten olycka, och nu börjar nageln lossna. Går inte att fila till någon bättre form än så där eftersom nagelbädden är framme. Gör ONT!



Bara att vänta på att den ska växa!

4 kommentarer:

Lottsky sa...

Ajajaj, inte kul med bruten nagel! Hoppas du och den snart mår bra! Uuursnygg grön för övrigt! =)

Karin // Vacker och Underbar sa...

Underbar grön! Jobbigt med nageln, det gör ju så ont!

mymixednailpolish.blogspt.com sa...

det är så läckert!synd med nageln!

marinamake sa...

Karin mymixed... Jaa och mina naglar växer ju sååå långsamt, kommer ta en evighet innan den är utväxt igen... men färgen, jaa superläcker!

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...