20 april 2017

Esmeralda - BH Cosmetics

Har varit hemma idag, är fortfarande dålig, sån jäkla rethosta, snorig och allmänt hängig. Idag var en ledig dag enligt schema, men jag kommer stanna hemma fredag lördag med. Hur som helst så var jag ju tvungen att ta mig in till stan för att skaffa det där passet som jag misslyckades med  häromdagen. Så klart var jag tvungen att sätta på fejset... kan ju inte vara sminkad på passfotot ju. Så jag svettades och sminkade mig och släpade mig sen iväg.





Bas för skuggorna:  Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: blå skugga från Make Up Store´s 12 Shades of color palett.
Yttre vrån: m/s Kakaw från Make Up Store.
Eyeliner: IsaDora Gel Eyeliner Waterproof Turquoise.
Mascara: övre fransraden False Lashes Mascara från MAC, under fransraden Mega Volume Miss Manga Turquoise från Loreal.
 Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Metallic Liquid Lipstick Esmeralda från BH Cosmetics.

Oh well, jag hade inte turkos mun när jag fotade för passet he he, detta satte jag på när jag kommit hem. Innan hade jag bara ett ofärgat läppglans.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation10 Porcelain från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer, blush och highlight: från Make Up Revolutions Ultra Blush Palette Golden Sugar.




Dags att bädda ner min snoriga näsa, hostande hals och vila lite. Hörs efter helgen!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...